Fatal, mal servicio, comida como congelada y solo presentación. Me esperaba mas, de los sitios que no repites,
Fatal, mal servicio, comida como congelada y solo presentación. Me esperaba mas, de los sitios que no repites,
Un dels millors, en general per la situacio, la comoditat, l'ambient, la decoraciò i especialment el producte que ofereixen i el servei. Hi vaig molt sovint i hi seguirè anat. Recomanable per a tot tipus de clients.
Espectacular, lo primer la cuina, tot perfecte. He estat en aquest restaurant unes quatre vegades des de que hi ha la magda i en xavier i cada día que i anem sortim mes satisfets. El tinc el primer de la llista per tot en general, tranquil, gran servei, lloc acollidor, per uns 25/30 euros per persona menges perfectament pero aixo si no t'oblidis de menjar postres. Les meves preferides el flam de mascarpone increíble de textura i sabor. Situat aprop de la plaça major. No m'agradaría descuidar-me del tracte, excel. Lent de la sala sempre molt atents que no et falti res. Els diumenges tenen tancat per descans del personal tenen un menú molt correcte, encara que la carta i les especialitats del día que us explicarà la magda son molt extenses i molt bones, tant carns com peixos i entrants.
Hemos ido expresamente a este restaurante con mi marido, y no nos han querido atender, aún siendo dos, y sin ninguna opción posible de esperar. Al señor que nos ha atendido le hemos preguntado algún otro restaurante y no nos ha querido recomendar nada. No puedo valorar la comida ya que no la he probado pero si puedo valorar el trato y ha sido decepcionante. En todo caso, tendrían que poner que es obligatorio reservar.
Aqui hem menjat un dels millors steak tartar que hem menjat mai. I si teniu mes gana, no deixeu de tastar l'arròs que fa en peixet, espectacular. Nomès us puc dir una cosa: proveu-lo i no us arrepentireu.
Un restaurant 110% recomenable per la qualitat i presentacio dels seus plats. L'atenció als clients es perfecte. L'ambient del local molt cuidat.
La meva modesta opinió es que molts restaurants amb estrella michelin no tenen la categoría d'aquest restaurant. La magda fa una cuina d'alló mes facil, que ens recorda als gustos i sabors de les nostres avies o mares, amb un producte de primerissima qualitat i amb un preu mes que raonable. El servei i el tracte inmillorables.
Hemos estado el sábado 27/11/2010 con las dos niñas y salimos encantados. Muy buen servicio, un sitio muy acogedor y un precio muy correcto. Nos gustó la variedad porque tienen menú, carta y comida para los niños. Seguro que volveremos.
Estuvimos en este restaurante un sábado, tienen un menú sensacional, la relación precio calidad insuperable. Los propietarios Magda i Xavier unos auténticos profesionales ella en la cocina y sala y el en la sala. Volveremos pronto.
Simplemente "sensacional" es la primera vez que vamos a un restaurante y no podemos criticar absolutamente nada, la comida un diez, el servicio y la atención impecables, esperamos volver muy pronto.
Sens dubte el millor de Vic actualment. Ja era hora que tinguesim un restaurant com aquest al centre de Vic. Fan un menú diari que esta molt i molt bè per un preu de 12 o 13 euros.
Fuimos de visita con un grupo de amigos a la ciudad de Vic, preciosa por cierto, y nos metimos en el primer restaurante que encontramos en el centro. Ni hecho a propósito, nos montaron la mesa en un momento, comimos muy pero que muy bien y nos trataron fenomenal.
Varem anar a Vic per estrenar els tunels i ens van recomanar aquest restaurant per dinar i la veritat es que no es van equivocar. El menjar excel. Lent, el tracte igual i el que mes ens va sorpendre va esser el preu a l'hora de pagar, molt be i al menys no et cobren suplement si beus mes vi o mes aigua. Tornarem.
"impresionante", hacia muchos años que no encontraba un restaurante con una cocina tan sencilla y tan bien elaborada y un trato tan amable por parte del Sr. que nos atendió en la sala. La relación calidad precio buenisima. El local y el edificio del casino digno de visitar. Volveremos