Es un restaurante sencillo pero excelente calidad precio. El pescado es fresco y muy bueno en cambio (en mi opinión) un día probé la carne (un entrecot) la carne no estaba muy tierna y poco sabrosa....
Es un restaurante sencillo pero excelente calidad precio. El pescado es fresco y muy bueno en cambio (en mi opinión) un día probé la carne (un entrecot) la carne no estaba muy tierna y poco sabrosa....
La comida increíble, buenisima y a buen precio. Tomamos el café en la terraza tranquilamente y muy agradable. El servicio muy simpático y amigable. Pudimos aparcar en el parking trasero.
Buena calidad de la comida y correcto servicio; las instalaciones son adecuadas, modernas y funcionales. El precio es algo elevado.
Fue una comida familiar el único problema se presento cuando mi madre de 92 años se vio obligada a bajar la rampa después del aparcamiento, la proxima vez utilizare la entrada de la carretera, el resto magnifico.
Un restaurante increíble, la calidad del pescado y marisco es impresionante a un precio más que aceptable. Es imposible encontrar comida de tal calidad a el mismo precio en Barcelona. Lo recomiendo encarecidamente.
Estupendo lo mejor, recomiendo mejillones de roca a la vinagreta calamares a la romana y de segundo paella con bogavante, de postre un parrufet y de beber un blanc pescador, os encantara.
No som clients habituals, nomes en casos puntuals, això ens ha permès comprovar el deteriorament dels menjadors, mobiliari i la neteja en general: -el terra es enganxós. -els vidres bruts. -les llums de les taules, antigues i trencades, el color verd de les parets de molt mal gust. -la peixera de l’entrada bruta i fa mal afecte. Tot plegat et sens es un lloc fosc i tens ganes de sortir el mes aviat millor. També hem notat una baixada important en la qualitat i quantitat dels plats. Sento no poder dir res a favor, important prenguin nota.
Realment la pèrdua de qualitat es alarmant ja no es el que era, clients clàssics i grans, la gent que li agrada menjar be ja nova, els jefes no son mai una llastima
Moll bé, les cloïsses sensacionals, les gambes perfectes, els musclos de roca roca. El suquet amb una picada ja seria la pera, jo el recomano però millor que no es massifiqui gaire, que si no com diem els catalans cria fama i fotet a jeure.
A mi el parrufu m´agrada molt. El peix es bonisim i la Paella la millor del mon
Per motius professionals, estic molt lligat al món de l'hostaleria i em considero un bon gourmet. Sense ànim de fer cap mena de favoritisme a "cal parrufo", els puc garantir l'excel. Lent qualitat de tots els productes que et porten a taula, començant per el peix i el marisc; amb una carta de celler justa i precisa, tot a un preu molt raonable. I per postres = els de la casa. El servei del personal és eficient i amable. Convindrìa una reforma al menjador dels "no fumadors".